loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
 دکوراسیون اتاق نشیمن , پذیرایی
6 : 20 : 13 , 16 / اسفند / 1397

 دکوراسیون اتاق نشیمن , پذیرایی

 دکوراسیون اتاق نشیمن , پذیرایی

اتاق پذیرایی و نشیمن کلیدی ترین بخش هر خانه ای است چون ساکنین خانه اکثر وقت خود را در این بخش سپری می کنند و در واقع گل سر سبد هر منزلی اتاق نشیمن آن است. بعضی نکات هستند که کمک می کنند چیدمان بهتر و ایده آل تری در اتاق نشیمن منزل خود داشته باشید.

هنگام شروع دکوراسیون اتاق پذیرایی، لوازم اصلی و اساسی اتاق را مد نظر داشته باشید. مبلمانی تطبیق پذیر و بی رنگ خریده، سپس آن گونه که دوست دارید به آن ها جلوه دهید.فضای مد نظر اتاق نشیمن را تعیین کنید. در اتاق نشیمن فضای مد نظر فضایی است که معمولاً تلویزیون، پنجره یا شومینه قرار دارد. با این حال در این نقطه می تواند هر چیزی باشد که می خواهید وقتی در اتاق نشیمن نشسته اید، آن را ببینید. بزرگ ترین وسایل خود را در نشیمن قرار دهید. این وسیله احتمالاً مبل شما خواهد بود. جلوی مبل می توانید قالیچه پهن کنید. بین قالیچه و فضای نشیمن کمی فاصله بیاندازید.  بقیه وسایل خود را به شکل( (U در اطراف مبلتان بچینید. برای مثال در دو طرف مبل دو صندلی با یک زاویه قرار دهید و میز را جلوی مبل قرار دهید، طوری که در دسترس باشد. سعی کنید شکل U ی متعادلی ایجاد کنید. اگر یک وسیله بزرگ را در یک طرف مبل قرار دهید تعادلش با صندلی کوچکی که در طرف دیگر قرار دارد یا با لبه میز بر هم می خورد. وسایلی مثل عکس های خانوادگی، آثار هنری و کوسن های رنگارنگ را به دکوراسیون اضافه کنید. دیوارهایی بی رنگ اتاق پذیرایی تان را می توان با تابلو هایی به سبک مدرن نصب کنید تا جلوه ی خاصی به فضا و دکوراسیون بدهد.استفاده از دیوار های رنگی کاغذ دیواری های ساده یا کلاسیک می توناد تحولی عظیم در روحیه ی شما برای زیبایی بیشتر القا کند.

***مجموعه جعبه ابزار دارای تجربه و اکیپ های کامل فنی و تخصصی با مشاوره ی و بازدید رایگان در زمینه های ایده,طراحی ,اجرا می باشد.

باماتماس بگیرید و از ما مشاوره بخواهید شعبه 1 جعبه ابزار در مازندران و شعبه 2 جعبه ابزار در تهران

(www.jabe-abzar.com جعبه ابزار)

خدمات ساختمان جعبه ابزار
هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882